zaterdag 19 september 2009

diploma uitreiking!



De diplomauitreiking was erg leuk. Ik had een hele mooie jurk aan en mijzelf speciaal klaargemaakt voor deze gelegenheid. Er waren heleboel mensen meegekomen naar de uitreiking: mijn broer zus, schoonzus nichtje neefje, 2 nichten, claus, Tugba en de moeder, mijn schoonouders, Selina de prinsesje en natuurlijk Fouad mijn man en mijn enige echte angel Sule.



Ik werd als enige de podium opgeroepen voor een mini interview. Malou zei als je een catwalk wilt, kun je hem ook krijgen. Tijdens de mini-interview zei Malou je hebt je afstuderen speciaal aan een persoon gewijd. Ja dat was waar. aan mijn 4- jarige dochter Sule. De mooiste moment volgens velen was toen Sule de podium oprende en mij in mijn armen vloog. Malou vroeg haar of ze trots was op haar moeder waarbij ze enthousiast ja knikte. Daarna liepen we hand in hand naar de tafel om mijn diploma te ondertekenen.

Daarna was er tijd voor een borrel. Tijdens de borrel hebben alle docenten en vrienden een boodschap voor me achtergelaten op de camera waar ik heel blij mee was. Binnenkort ga ik die filmpje uploaden en kan iedereen het bekijken. Kortom het was een dag om niet te veregeten!!!

1 opmerking: